06 1393 6399 [email protected]

Administratiekantoor

Administratiekantoor

Administratiekantoor Haarlem is het kantoor voor de zzp-boekhouding en administratie. Wij geven proactief advies, kijken vooruit. en denken mee. Uiteraard maken wij de balans op en zorgen we dat alle aangiften Omzetbelasting per kwartaal op tijd worden ingediend.

Wij geloven in de persoonlijke aanpak. We zijn niet alleen betrokken bij uw bedrijf, maar ook bij u en uw gezin.

Wij zijn professioneel, nauwkeurig, betrouwbaar en zeven dagen per week bereikbaar. En wij sturen geen onverwachte facturen. Onze vaste jaarprijs bedraagt 960 euro excl BTW. Dit is een all-inprijs.

Wij zijn geen accountantskantoor. Maar een accountant is voor de zzp’ er ook niet verplicht. We werken wel samen met een accountant. De ZZP’ er kan in principe met ons volstaan. Alleen grotere bedrijven doen vaker een beroep op een accountant. Heeft u toch een accountant nodig dan brengen wij u in contact met onze accountant. Die tegen normale tarieven werkt en die u van te voren een vaste prijs biedt. U wordt dan klant bij onze accountant.

Uitbesteden aan administratiekantoor

Het is vaak gunstiger om uw administratie aan ons uit te besteden. Sterker: u bespaart zelfs kosten door uw administratie uit te besteden. Wij hebben jarenlange ervaring en zijn ook snel in het doorzien van situaties en relatief goedkoop. Wij houden al administraties bij vanaf 80 euro per maand exclusief BTW.

Sommige kantoren zijn gewend om iedere gewerkte minuut te factureren. Wilt u niet voor onaangename verrassingen komen te staan? Wij sturen geen facturen achteraf.

Voordeel: als u uw administratie aan administratiekantoor uitbesteedt heeft u tijd om meer klussen (lees: omzet) te boeken. Een win-win-situatie derhalve.

  • Lees verder bij administratie eenmanszaak
  • Lees verder bij administratie VoF.

Tips Administratiekantoor voor de starter

Een startende mkb’er en zzp’er heeft vaak behoefte aan een maximale begeleiding terwijl er nog weinig of geen inkomsten zijn gemaakt.  Administratiekantoor streeft ernaar met al zijn klanten een langdurige relatie op te bouwen, wij zijn graag bereid om tijd en energie in een startende onderneming te investeren.

Wij kunnen een startende zzp’er of mkb’er o.a. helpen

  • het inrichten van de administratie,
  • Met Online Boekhouden kunt u als ZZP’er, zie onze video.
  • Verkoopfacturen aan te leveren.
  • Bankafschriften mailen.
  • Bonnen inscannen en mailen.
  • Kasbonnen inscannen en  mailen.
  • de kredietaanvraag bij banken
  • bepaling van ondernemersvorm.
  • en de voorlopige aanslag.
  • en de auto in de zaak of privé.
  • de MKB-winstvrijstelling
  • startersaftrek, bekijk de video voor de starter
  • Investeringsaftrek.
  • en of meewerkaftrek,
  • zelfstandigenaftrek.
  • evt. ook investeringsaftrek.
  • en de afschrijvingen.

 

Administratiekantoor

En wij geven u antwoord op de vragen

  • Hoeveel opdrachtgevers heb ik nou precies nodig?
  • Gaat de Wet DBA nog in en zo ja per wanneer?
  • Mag ik mijn vrouw ook een arbeidsbeloning toekennen of is meewerkaftrek gunstiger?
  • Moet ik de auto nu op de zaak zetten of privé houden?
  • En hoe zit dat met de zakelijk gereden kilometers die ik dan mag aftrekken?
  • Wanneer heb ik ook recht op zelfstandigenaftrek?
  • En hoeveel jaar heb ik recht op de startersaftrek?
  • En hoeveel geld/percentage van de omzet moet ik reserveren voor de aanslag Inkomstenbelasting?

 

Administratiekantoor gezocht in of dichtbij Haarlem?